Toğrul Səməd
2013-cü ildə "Tor Games" komandasını qurub. 2017-ci ildə 5 mln yükləmə sayı olan "Fatal Fight" adlı oyunu Estoniyanın "İtech Solutions" şirkətinə satıb. Hal-hazırda Dubayda yerləşən "Buglance" şirkətinin təsisçisi və direktorudur.
Təlim mövzusü: "İdeyadan məhsula aparan yol"
Bakir Omarov
"Omarov's Game Studio"-nun qurucusu, "Azerbaijan Game Developers Association"-nun yaradıcısı və sədridir. Oyun sahəsində 7 ildən artıq təcrübəsi var. 12 il ərzində 5-dən artıq sahədə orta və xırda sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olub.
Təlim mövzusü: "Oyundan necə gəlir əldə etmək?" (Oyunlarda mövcud olan gəlir modelləri (Revenue Models), oyununuz nə qədər gəlir gətirə bilər, real keyslər və məsləhətlər)
Huseyn Azəri
3D qrafika sahəsində 15 illik, game developement sahəsində isə 4 illik təcrübəsi var.
Təlim mövzusü: "Unity 3D üçün asset pipeline" (Modelləmə, Animasiya, Material+texture Unity3d import)
Fərid Davudov Yusifoğlu
2005-ci ildən 3D ilə professional modelling və vizual effektlər üzrə işləyir. 2010-cu ildə AR (Augmented Reality) ilə tanışlıqdan sonra bu sahənin R&D-si ilə məşğul olub. 2013-cü ildə "Bakcell" və "Qualcomm" şirkətinin birgə təşəbbüsü olan AR tədbirində iştirak edib. 2014-cü ildə "CustomAR" şirkətini təsis edib. Bu sahədə Azərbaycanda yeganə şirkət kimi çıxış edərək bir çox böyük şirkətlərlə çalışır.
Təlim mövzuları:
- Introducing AR, VR and MR
- Next step game development
- Difference between AR Game VR game and MR game
- Optimizing Game for VR
- Markerless and Marker based AR games
- Location Based AR games
- AR/VR/MR on Trainings
- This is Game Changer Tech
Rəcəb Davudov
12 ildən artıq Telecom təcrübəsi var. "HP", "Turkcell", "Vodafone" və "Nar" şirkətlərində uzunmüddətli iş stajına sahibdir. Java dilində ümumilikdə 16 ildən artıq təcrübəsi var. Hal-hazırda isə "Simbrella" şirkətində çalışır.
Təlim mövzusu: "Version Control Systems"
Rüfət Əliyev
"Omarov's Game Studio"-da əsas 3D Artist. 3D sahəsində 7 ildən artıq təcrübə.
"Time Studio" şirkətində video qrafika və montaj sahəsində 3 illik təcrübə.
Autodesk AutoCAD və 3ds Max üzrə təlimçi (onlayn və offlayn).
Təlim mövzuları:
- Ümumi 3D sahəsi barədə məlumat. Konsept Art, Modelləmə, Tekstura, Animasiya.
- ZBrush proqramı üzrə məlumat və real keyslər.
Ramin Babayev
Rəssamlıq akademiyasını bitirib. 3D modeling sahəsində 4 illik təcrübəsi var.
Təlim mövzuları:
- Adam başının modelləşməsi
- Heyvan başının modelləşməsi
- Bədənin modelləşməsi
- Əllərin modelləşməsi
- Başqa bir əşyanın modelləşməsi
- UV açılması
Tural Həmidov
Bakı Dövlət Üniversiteti Fizika fakültəsini bakalavr dərəcəsi ilə bitirib. "İDRAK" Texnoloji Transfer şirkətində 3D qrafik programlaşdırma üzrə işləyir.
Təlim mövzuları:
- Introduction to Computer Graphics [General approach]
- Game Programming
- Role of Mathematics in Game Development
- GPU - Pipeline and working mechanism
- Game Engines (Old & Modern approach)
- Example Projects
Emil Valiyev
Mobile Application Development sahəsində proqramlaşdırma təcrübəsi var.
Təlim mövzuları:
- Oyunda Artificial intelligence
- Game Object-lərin bir birindən asılılığı